پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه اربعین حسنی در حقیقت تداوم مکتب عاشورا و پیام رسان ارزشهای عاشورایی است، گفت: اربعین حسینی با این قدرت و ظرفیت می تواند پیام دشمن شکن، ظلم ستیز و عزت آفرین عاشورا را به جهان مخابره کند.
 

آیت الله آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه اربعین حسینی نماد قدرت و اقتدار شیعه در جهان است، اظهار داشت: استقبال ملت مسلمان ایران و جهان از این همایش بزرگ نشان از عمق نفوذ مکتب حسینی در جهان دارد.

وی راهپیمایی اربعین را نشان ارادت و دلدادگی ملت ایران و مسلمانان جهان به آستان اهل بیت(ع) دانست و گفت: دشمن از این سیل عظیم علافه مندان کربلای معلی و اربعین حسینی هراسان است و تمام تلاش خود را کرد تا این شور حسینی با این اجتماع عظیم در روز اربعین شکل نگیرد.

امام جمعه موقت تبریز اربعین حسینی را یک تجمع عظیم و دشمن شکن دانست که تداوم آن به فضل الهی عامل نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد و ابراز داشت: این حرکت عظیم در جهان نظیر نداشته و ندارد، این اجتماع عظیم حسینی سبب خواهد شد تا گروه های تکفیری و رژیم کودک کش صهیونیستی به قعر چاه نابودی و هلاکت سقوط کنند.

وی با بیان اینکه اربعین حسنی در حقیقت تداوم مکتب عاشورا و پیام رسان ارزشهای عاشورایی است، ‌تصریح کرد: اربعین حسینی با این قدرت و ظرفیت می تواند پیام دشمن شکن، ظلم ستیز و عزت آفرین عاشورا را به جهان مخابره کند و در شناساندن عمق حرکت حسینی به مردم جهان بسیار مؤثر باشد.

آیت الله آل هاشم اربعین حسینی را نماد عزت، اقتدار و یک حرکت وحدت آفرین در جامعه اسلامی عنوان و تأکید کرد: این حرکت عظیم باید نشان دهد که اسلام و مسلمانان در اتحاد، اتفاق و نهایت قدرت قرار دارند، هدف اساسی دشمن همین افتراق و دشمنی در میان جامعه اسلامی برای تضعیف امت اسلام است.

وی با بیان اینکه پيام اربعين، يعني پيام صبر و مقاومت، پيامي كه اصلي ترين اثرش تجديد عهد با آرمان‌هاي بزرگ امام حسين(ع) است، بیان داشت: اربعین در حقیقت پیام آور و پیام رسان مکتب حسینی است، اربعین درس دلدادگی، حفظ آرمانها و مبارزه برای تداوم ارزشهای دینی و الهی  است.

امام جمعه موقت تبریز ترویج و تحکیم آرمانهای انقلاب اسلامی و عاشورای حسینی را یک وظیفه همگانی برای امت اسلام و جهان تشیع دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه برای ترویج پیام ظلم ستیزی و دین مداری برگرفته از همین عاشورا و حرکتهای زینب کبری(س) است که به برکت وجود ایشان این مکتب زنده ماند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 27 / 8 / 1395برچسب:, توسط میثم